Anna avslöjar ...

HAR DU..

vad tänker du nu? - att vara avslappa o ro
hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Ja
blivit generad inför folk? - Ja
fått en blackout? - Ja
varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
en sexleksak? - Nej
ätit musslor? - Ja!
varit på en festivial? - Ja
stått på scen? - Ja
däckat? - Ja
haft ett förhållande i under en månad? - Ja
blivit kallad player? - Nej
sett någon visa sitt kön i webcam? - Ja
onanerat någon annan? - Ja
bantat? - Ja
färgat ditt hår svart? - Nej
färgat ditt hår extremeblonde? - Nej
photoshop? - Ja

VAD..
längtar du till mest just nu? - att gå ner vikt till min målvikt!
ska du göra i helgen? - Avslappa av  o mysa med min familjen
har du för kläder på dig? - Avslappa kläder
gjorde du igår? - Var hos svärföräldaren o ha mysa med att fika tillsammans
ska du göra i sommar? -  Åka till min familjen som bor i Värmland.
åt du senast? - Åt middag hos svärföräldaren
har du för mobil? - Nokia
köpte du senast? - DVD med Clint Eastwood
skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän? - Inte bry mig om det
skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Anmäla det hos polisen
när fick du senast spö? - Har inte fått någon spö av...


VEM/VILKA..

är du lycklig? - JAPP!
kysste/pussade du senast? - Min fästman R 
kramade du senast? - Svärföräldaren
slog du senast? - På min huvudet
fick du sms från senast? - Min syrran M
pratade du med i telefonen senast? - Jag kan inte prata i mobil för att jag är döv.
saknar du mest just nu? - mormor o morfar
tycker du om? - Min mor o min syrran M
älskar du? - älska är ett starkt ord
är din bästavän? - Har inte ngn bästavän
skulle du kunna göra allt för? - De som skulle kunna göra de likadant för mig
var du med senast av det motsatta könet? - Min vän J.
kan du lita på mest? - Min vän J
vet mest om dig? - Min vän J o min fästman R
ov du tillsammans med senast? - Min fästman R

ALLMÄNT
har du pussat en groda? - Ja
kan du hjula? - Nej
biter du på naglarna? - Ja, ibland
är du EMO? - Nej
vad skulle du göra om du vann en miljon? - skaffa körkort, köpa bil och lägenhet o resor mycket som vi kan!
vågar du flyga fallskärm? - Ja, det vill jag PROVA!
har du sjungit inför publik? - Ja
spelar du cs/wow eller något liknande spel? - Ja, DS (Dungeon Siege)
följer du mode? - både ja och nej
är du hungrig? -Nej
är du blyg? - Nja. Beror på vem personen är.
första kärlek? Mathias, om jag minns rätt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback