...............

MOBIL


Bakgrundsbild?
-Älvan med dödskallen

Ringsignal? - ljudlös

Hur mycket batteri kvar i mobiltelefon just nu?mer än halv batteri

Vem smsade du till senast? -  Min älskling

Vem ringde till dig senast? - Inga

Vad står de på ditt 5:e mottagna sms? - Nä från Ellos. Så vet du nu.

Vem skickade de 12:e sms?
- Min kära syrran

Vad står det på ditt 8:e mottagna sms? - Hej, ja, jag tittar på tv.

Vad står det på ditt 32:e mottagna sms?
Tomt...

Vad står det i ditt första utgående meddelande?
- Jag väntar på din email. ILYSM! Puss!

Vem är på 14:e plats i telefonboken? - Jan-Åke

Vad har du för kontakter på S?Steve

Vad står det på din påminnelse?
-  ingenting

Har du privat nr just nu? - Japp!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hejsan hejsan! Det var ett tag sen, allt bra?! Dessutom snodde jag din lista :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback