Trist vädret...

Det gar regnat hela dagen igår och idag.
Just nu sitter jag o min dottern tåget och iväg till Stockholm som vi ska till Karlstad och övernatta hos min syrran i 3 veckor. Härligt!

Hoppas att det kommer fin vädret som vi kan bada ute, cyklar runt i Värmland, ta långpromenad med hundarna och kanske ska grilla korv på kvällen vid strand. Härligt!

Jag läste tidningen att dom polisen misstänkte att Michael Jackson har blivit mördad. Stämmer det?
Tittar här hos aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5493624.ab

Hoppas att dom hittar ngn fel på Michael Jackson vad han dog av......

Vila i frid, Michael Jackson......

Jag ska skriva mer senare, få se......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback