Har inte varit inne på blogg på länge.....

För att jag har haft mycket göra under dagar och sommar..

Under sommar har jag o G varit hos min syrran och stannade där i 3 veckor!
Vi har haft JÄTTE KUL!

Vad har vi gjort? Jo, det har vi gjort:

* Fiskat regnbågen (Jag fick 3 st)
* Fiskat mört (ska använda till Gäddsax som ska ha till vinter)
* Tog LÅNGPROMENAD med hundar 3 ggr i veckan
* Shopping
* Plockar svampar
* Umgås med min kära mor
* Hjälpte hemmet hos syrran (Målat staket, fönster-listan och röret)
* Har badat!
* Tränat med hundar (JÄTTE KUL)
* Surfar lite på internet (Har tagit med våra bärbaren)
* Hälsade på min bror och hans familjen
* Har varit på nöjeparken med min bror med hans familjen och min syrran, hennes sambo o sambos dottern.

Under Augusti har jag haft hemma med min älskling och dottern.
Min älskling började jobba igen efter 4 veckors semester.
Min kära dottern började gå på dagis efter sommarlovet, hon var JÄTTE glad att börja på dagis igen. Det förstår jag henne. :)

Med min vikt gick det jätte bra. Har gått ner 85 kg på 1 år o 6 månader efter magoperationen.
Så står jag samma vikt över 1 månader. Skönt att det gick bra och har inte gått upp eller ner i vikt. :)

Nu är det september som jag ska se till...

* Min dotterns födelsedagen som ska fylla 5 år
* Min svärfars födelsedagen som ska fylla 65 år
* Min första besök hos Buktikplatisksläkaren i Enköping (vet inte vilken datum..)

Jag ska försöka att skriva in hos bloggen någon gång.... :)

Kramar på er alla bloggälskare!



Kommentarer
Postat av: cina

Nämän ANNA! Råkade se dig hos Simones blogg, va är det du och va roligt att du har egen blogg. Jag har undrat vart du tog vägen och hur ditt liv är, ååh va roligt att du har en dotter. såg inte hur gammal hon är men kommer att läsa igen nån gång och jag är så IMPONERAD att du gått ner så mycket i vikt, jag är glad för din egen skull, syns du har kämpat bra och hur klarar du det? har du haft stöd eller du kände starkt och ätit rätt o motionerat mycket. Du såg bra ut när du klippte dig....Kram jag har lektion nu för då kommer jag att skriva mer sen. Ha så jättebra! Förresten bor du i Värmland eller i Dalarna? Kramar Carina

Postat av: Pernilla

Du är duktigt som handlar redan julklappar.. :)..

Ha en bra dag..

2009-10-07 @ 23:08:19
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback